Waar ben ik.nu? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Wessel - WaarBenJij.nu Waar ben ik.nu? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Wessel - WaarBenJij.nu

Waar ben ik.nu?

Blijf op de hoogte en volg Wessel

22 November 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Waar ik nu ben is een hele goede vraag. Ik zit nu in Rotorua, Nieuw Zeeland. Ik ben hier aan het genieten van een super reis. Als je me zou vragen wat me tot nu toe is bijgelbeven dan zou ik zeggen dhet comfotabele gedeelte. Alle beenruimte en ruimte in de hostels die ik heb. Nee, natuurlijk niet. Wat mij tot nu toe is bij gebleven zijn de enorm mooie uitzichten die je hebt in Nieuw Zeeland. Met het mooie weer, dat ik eigenlijk alleen nog maar heb gehad, kan je ver kijken op zeer verschillende omgevingen. Tot nu toe ben ik in het meest noordelijkste puntje van NZ geweest, Cape Rienga. Dit is een spiritueel belangrijk punt voor de mauri, ook komen hier twee oceanen samen. Daar hebben wij ook met de gehele bus gesandboard. Dit is echt een hele leuke activiteit, we gingen met bodyboards van een, ongeveer, 60 meter hoge duin af. Als je overigens naar een mooie plaats toe wilt raad ik op dit moment Paihia aan, dit is echt een onwijs mooie omgeving.
Wat ook enorm leuk was, was het bezoek aan het Hot Water Beach, nabij Hahei. Als je daar een kuil graaft komt er heet water uit gestroomd, en dat is natuurlijk populair, zowel onder de lokalen als de toeristen.
Het rondreizen in een bus is erg leuk om te doen, je ontmoet veel verschillende mensen, waaronder veel duitsers.
Tussen het Hahei en Rotorua zijn we ook nog op bezoek geweest bij Mauri. Zij hebben voor ons een optreden gedaan, waarna wij ook zelf mochten optreden, uiterraard verdeeld. Wij, de heren, mochten een aangepaste versie van de Haka uitvoeren.


Voor vandaag is dit het weer. Bedankt voor het lezen en tot over een hele lange tijd.



Foto's kan ik helaas op dit moment niet toevoegen. Het internet is niet instaat ze te uploaden. Ik hoop deze later uitterraard wel te laten zien.

  • 22 November 2013 - 10:17

    Jeanet:

    Hey Wessel,

    Nu was het handig geweest als je echt "neefJE" was geweest ipv "neef" (-;
    Mooi verslag en fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik had net een paar dagen geleden gekeken of er al een verslag was.
    Ik weet van foto's van een vriendin van mij hoe mooi het daar is,
    dus geniet er lekker van. Have Fun!

  • 22 November 2013 - 15:54

    Jenno En Josefien:

    Hè Wessel, leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Fijn om te lezen dat je geniet. Blijf genieten en hou ons op de hoogte.

  • 22 November 2013 - 17:13

    Gerrit:

    Hoi Wessel.Hadden al een paar keer naar je website gekeken en nu ja hoor.Fijn dat je zo geniet.De foto s zien we later wel.Veel plezier. groeten Gerrit en Baukje.

  • 22 November 2013 - 19:14

    Paula:

    OJA!!! Je zit er natuurlijk al!! Jeetje.. super gaaf man!!!! :D Ik ben echt benieuwd naar je foto's! Ik hoop dat je goed aan het genieten bent. Hoe is het weer daar?
    Héle fijne reis wessel..:D!!!!!!


    Liefs, Paula

  • 23 November 2013 - 08:12

    Josefien:

    hallo wessel
    leuk dat je wat hebt geschreven zat al te wachten op de mooie verhalen. fijn dat je het leuk hebt geniet ervan zou zo bij je willen zijn en mee reizen tot hoorens

    josefien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wessel

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 3813

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 19 Februari 2014

Down Under & South East Asia

Landen bezocht: