Zon, zee en een boel vissen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wessel - WaarBenJij.nu Zon, zee en een boel vissen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wessel - WaarBenJij.nu

Zon, zee en een boel vissen

Blijf op de hoogte en volg Wessel

26 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Na Brisbane stonden er een boel activiteiten op de planning. Eerste stop was Noosa, heb hier voor het eerst geprobeerd te surfen. Het is toch inspannender dan het lijkt.
Vervolgens ben ik rustig doorgereisd naar Hervey Bay, ook wel bekend voor de tours naar Fraser Island. Ik heb daar een 3 daagse tour gedaan. Een enorme zandduin is het, een strandbuggie was leuk geweest, maar we hadden een omgebouwde 4x4 truck. Er is daar veel verschillende vegatatie te zien, appart maar wel erg mooi. Ook de tour was erg goed geregeld, alles werd voor je gedaan.
Vanuit Hervey ben ik vervolgens op de overnachtbus gestapt naar Airlie Beach, bekend om de whitsunday islands. Ook hier heb ik een 3 daagse gedaan. De eersre nacht was wel wat ruig, zelfs de crew was lichtelijk misselijk. We hebben wel kunnen snorkelen op de andere dagen. Er waren enorm veel vissen te zien, we hebben zelfs een schildpad zien zwemmen. Whitsunday haven was ook een schitterend strand, met het fijnste zand dat je je kan voorstellen.
Vervolgens via Magnetic Island door naar Cairns. In Cairns ben ik de eerste dag naar het great barrier reef geweest, speciaal hiervoor nog een onderwaterhoes voor mijn camera gekocht. Heb een boel koraal en vissen gezien nu met bewijs. De tweede dag ben ik op een cape tribulation trip geweest, mooi stuk natuur vlak boven Cairns.
Na een dagje Cairns ben ik toen terug gevlogen naar Sydney om daar nog even op Bondi Beach te overnachten, de laatste stop in Australie.

Nu zit ik in Bangkok, klaar voor het laatste deel van mijn reis.

  • 26 Januari 2014 - 13:16

    Jenno En Josefien:

    Hallo Wessel.

    Leuk om te lezen hoe jji geniet van deze vakantie. En in deze vakantie allemaal kleine tripjes. We zijn benieuwd naar de foto's.

    Geniet van je laatste deel in Bankok.

    De Terpjes.

  • 03 Februari 2014 - 10:32

    Gerrit :

    Hallo Wessel.
    je zult Bangkok onderhand wel verlaten hebben, op naar het volgende reisdoel.Nog een paar prettige weken en een goede vlucht terug.We zijn benieuwd naar de foto's.
    Groeten van Gerrit en Baukje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wessel

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 3804

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 19 Februari 2014

Down Under & South East Asia

Landen bezocht: